fbpx
Favikon

branding

Luxury logó tervezési tippek: 5 titok a high-end ügyfelek vonzásához

Mi lenne, ha azt mondanám, hogy a high-end ügyfelek vonzásának egyik kulcsa valami szuper egyszerű?
luxus logó

Mi lenne, ha azt mondanám, hogy az egyik kulcsa annak, hogy high-end ügyfeleket vonzz, egy szuper egyszerű dolog?

Igen, a logódról beszélek! Amikor elindítasz egy vállakozást a nagy  dolgok rendszerében a logó a legapróbb részletnek tűnhet. És emiatt gyakran utólagos, másodlagos gondolatként kezelik.

De maradj itt, és megtanítom, hogy miért olyan fontos a logód, hogy megszerezd álmaid ügyfeleit – és hogy pontosan mi is kell a tökéletes luxus logó kialakításához.

Ha szeretnél többet megtudni arról, hogyan pozícionáld a márkádat, mint az iparágad csúcskategóriás vezetőjét, akkor mindenképpen iratkozz fel a Instagram-csatornámra.

Tehát, akkor kezdjük és merüljünk el a témában!

1 titok

a luxury logók felismerhetőek

A cél az, hogy a közönséged felismerje és azonosítsa a márkádat – még anélkül is, hogy látná a cégnevedet. Ez a fajta márkafelismerés az, ami kiemel téged piacvezető luxusmárkaként. És mindez a minőségi logótervezéssel kezdődik.

Most pedig szeretném, ha felidéznéd magad előtt néhány kedvenc luxusmárkádat. Nekem a Chanel és a Louis Vuitton jut eszembe. Mitől olyan különlegesek és felismerhetőek a termékeik? Hát persze, hogy a logó miatt!

Természetesen ezek a márkák a kiváló minőségű termékeikről is ismertek. De a logó az, ami gyorsan közvetíti a közönség felé, hogy a termék a márkához kapcsolódó magas szintű kézműves kivitelezést képvisel.

Növeld branded ismertségét, és biztosítsd be prémium piacvezető helyedet egy luxury logóval

A Louis Vuitton esetében a logó az, ami lehetővé teszi a márka számára, hogy prémium árakat kérjen. Ha egy másik márka ugyanolyan terméket árulna, de a híres LV logó nélkül, kizárt, hogy bárki több ezer dollárt fizetne érte!

De ezeknek az erőteljes kis betűknek köszönhetően a Louis Vuitton képes 1000 és 5000 dollár közötti árat bezsebelni egy-egy kis táskáért. Elég jól hangzik, igaz? Töltsd le meg az alábbi ebokot, ha te is szeretnél többet kérni a kínálatodért.

A Louis Vuitton nyilvánvalóan elsajátította a luxus márkaépítés művészetét, és ha többet szeretnél hallani a márkaépítési titkaikról, nézd meg a Luxury Branding Tippek sorozatomat az Instagramon.

2 titok

a luxury logók könnyen érthetőek

Nézd meg most jobban a saját brandedet!. A célközönséged azonnal megérti a logódat? Ez az első dolog, amit -több-kevesebb sikerrel- megtanítanak a grafikusoknak, ez az úgy nevezett „quick read” ami azt jelenti, hogy a logónak világosan és könnyen kell közvetítenie a márkát.

A felhasználói élmény szempontjából tényleg nem szeretnéd ugye, ha a nézőnek meg kellene dolgoznia azon, hogy megértse a logódat. A célközönségnek nem szabad, hogy a fejét kelljen billegtetnie, vagy nagyítót kelljen elővennie ahhoz, hogy felfogja a brandedezt és azt, hogy miről szól.

Most persze nem a rejtett elemekről beszélek, amelyeket később aztán félfedezet… Ha a desginer jól végzi a dolgát, akkor természetesen egy csipetnyi finom okosság segíthet emlékezetesebbé tenni a logóját – mint például a FedEx logójában lévő nyíl. Te láttad már? Fantasztikus, így ennek a logónak a találékonysága figyelemre méltó elismerést szerzett a egész márkának.

Az okos elemeket tegyük félre, a „quick read”, amire én utalok, a logó egészére vonatkozik. Tedd fel magadnak a kérdést: Jól olvasható a logóm? Ha igen, akkor jó úton jársz. Ha tanulmányoznod vagy többször kell újraolvasnod, hogy megértsd, miről van szó…akkor pedig vissza a rajzasztalhoz!

És ha már a tervezőasztalnál vagyunk, érdemes lesz észben tartanod a következő tippet…

3 titok

A luxus logótervek egy nagyobb márkarendszer részei

A luxury logótervek mindig egy nagyobb márkarendszer részei. Mindig azt mondom, hogy a logó a vizuális márkahierarchia csúcsán áll – de nem önmagában. A maximális hatás érdekében logódat egy erős vizuális márkarendszernek kell támogatnia, amely együtt működik, hogy ugyanazt a márkatörténetet mesélje el.

mi az a vizuális márka rendszer?

Amikor a „vizuális márkarendszer” kifejezést használom, akkor a márkatörténettől eltérő dologra gondolok. Ez azoknak az elemeknek a csoportja, amelyek együttesen működnek együtt, hogy hozzájáruljanak a vizuális identitásodhoz és kommunikálják az értékedet. Ez olyan dolgokat foglal magában, mint például:

  • Brand színek
  • Brand betűtípusok (igen – a betűtípusok hatalmas szerepet játszanak a márkaidentitás kialakításásban)
  • Márka identitás
  • Weboldal, landing oldalak
  • Grafikai design elemek
  • Brand fotók
  • Nyomtatott marketing anyagok
  • Social media megjelenés
  • És persze még sok minden más

A rendszer minden egyes eleme elengedhetetlen a hatékony, átfogó, luxust sugárzó vizuális identitáshoz. Ha nem szánsz időt arra, hogy teljes mértékben kidolgozd a márkarendszeredet, az látszani fog – és nem adsz okot a közönségednek arra, hogy prémium árat fizessen szolgáltatásaidért.

Vállalkozóként, aki szenvedélyesen támogat más női vállalkozókat, nem szeretném, ha ez megtörténne! Megérdemled a minőségi márkaépítést, hogy bebiztosítsd a pozíciódat, mint a te nichéd vezetője – akivel az emberek alig várják, hogy együtt dolgozhassanak.

Ezért fejlesztettem ki a Luxus Branding programomat, hogy a hozzád hasonló nőknek segíthessek átalakítani a vállalkozásukat egy magas szintű, koherens márkastratégiával. Ha készen állsz arra, hogy növeld a bevételedet, jelentkezz a várólistára még ma!

4 titok

A luxury logók magasszínvonalúak

Sajnos nagyon sok vállalkozó nőt látok, akik megpróbálnak luxusmárkákat építeni, de nem megfelelő logókkal és grafikákkal. És hidd el, megértem – mint egyéni vállalkozónak, egyszerűen nincs sok időd.

De ha nem fekteted be a szükséges időt és figyelmet egy magas színvonalú logó megtervezésébe, annak a vállalkozásod fogja megfizetni az árát.

Íme, miért: a logó minősége tudat alatt a márka magas szintű értékét közvetíti. Ha tehát a vizuális márkarendszere hiányos, akkor az olcsóságot és kedvezményeket kommunikál – két olyan dolgot, amivel egy luxusmárka soha nem érné be!

És neked sem kellene.

Ezzel el is érkeztünk az 5. titokhoz…

5 titok

A luxury logók sohasem otthon összebarkácsoltak

Oké, itt az ideje egy kis keménykedésnek. Brutálisan őszinte leszek:

A legjobb, amit egy barkácsmárkától várhatsz, a barkács vásárlók.

Ha összedobod a márkaidentitásodat, azzal azt mutatod az ügyfeleidnek, hogy szerinted a márkád nem is éri meg – nem éri meg az időt… és nem éri meg a pénzt.

De mindketten tudjuk, hogy te nem csak egy szakértő vagy – te vagy A szakértő! És valami hihetetlen dolgot tudsz nyújtani az ügyfeleidnek.

Ezért ahelyett, hogy barkácsolnl, fektess be a márkádba, ahogyan te is azt szeretnéd, hogy az ügyfeleid is befektetnének a te ajánlatodba. Kelts bizalmat ügyfeleidben azzal, hogy olyan vezetőként jelensz meg, aki mindent tud. Itt az ideje, hogy profi módon mutasd be ajánlatodat – és prémium árakat kérj érte.

MOST MÁR ISMERED A TITKOKAT, AMELYEKKEL MAGAS FIZETÉSŰ ÜGYFELEKET VONZHATSZ MAGADHOZ LUXUS LOGÓTERVEZÉSSEL - ÍGY TÖBBET KÉRHETSZ LÁTVÁNYOS SZOLGÁLTATÁSAIDÉRT.

Szeretnéd megtanulni, hogyan nyújthatsz egységes luxusmárka-élményt ügyfeleidnek? Az ingyenes, útmutatómban megmutatom, hogyan teremts ellenállhatatlan luxusélményt az első ügyfél találkozástól a szolgáltatás végéig. Megtanulhatod, hogyan emelheted személyes márkádat ÉS ügyfélkörödet.  Szerezd meg a saját példányodat az alábbi linkre kattintva!

Kata fekete-fehér

Szia, Kata vagyok

Luxusmárka tervező, stratéga és a Luxe et ligne márka kreatív igazgatója, elkötelezetten szeretném segíteni a vállalkozó nőket erős személyes márkák felépítésében, hogy iparáguk megkerülhetetlen vezetőjévé váljanak.

További bejegyzések

Küldj üzenetet!

Kövess itt is:

Készen állsz egy olyan luxusmárka felépítésére

ami magával ragadja az ügyfeleid figyelmét és magasra emeli a vállalkozásod?

Foglald le a helyed MOST, mindegyik ügyfelemnek szeretném a legmagasabb színvonalú tudásomat átadni, ezért a férőhelyek száma rendkívül korlátozott!